joi, 15 august 2013

Viața la țară II

Ce? Credeți că fiecare zi la țară e așa molcomă și tihnită ca cea din postarea anterioară? Vă spulber iluzia cu părere de...bine:)). Nu m-a mai trezit horoscopul de la distanță de două camere ci mama de la distanță de o ureche (plus grosimea pilotei de pe capul meu). ”Hai, gata somnul, avem treabă.” Mă uit la ceas (07:35) și mă gândesc că ieri pe vremea asta îmi începeam al doilea vis. Toată ziua, fie că scoteam covoarele din casă, dădeam cu aspiratorul ori făceam o epurare prin bibliotecă, m-am mișcat în reluare-slow motion- cum ar zice unii. Totul pe un fundal sonor alert format în mare parte din ordinele știm-noi-cui. Cred că privită din afară semănam cu Ferdinand (http://www.youtube.com/watch?v=CGTVRbpAuRo) mai puțin mirositul florilor-unele îmi provoacă alergie. În loc de flori am ”mirosit”, printre timp, toată ziua, paginile cărții începute cu o zi în urmă. Planurile Monstruasei Coaliții au fost singurele care au reușit să-mi doboare plictisul o vreme. În sufragerie mirosea a portocale(poetic, nu?) dar am descoperit că nu era decât un detergent de spălat parchetul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu