vineri, 28 august 2009

EU, Lăstunul!

Salutare...da, da, sunt eu!:D Eu, Dacia 500 (prietenii îmi spun Lăstun). EU, maşinuţa cu roţi de roabă, cu un singur stergător de parbriz si numai două faruri (nici nu mai ţin minte dacă am şi fază lungă...ei,nu mai contează....am semnalizări,deci e bine). În parcare nu mai era loc şi pentru mine...chiar şi locul pentru cei cu handicap era ocupat...de dita-mai bolidul. Eu m-am mulţumit cu spaţiul dintre parcare şi trecerea de pietoni. Vai, de aţi şti voi ce bine mă simt aici: soarele îmi mai încălzeşte puţin vopseaua, roţile mi s-au mai dezmorţit...după un deceniu de stat în garaj. Vă urez drum bun şi vouă, ălora mai mari si impunători. Să respectaţi viteză legală, cum fac şi eu de altfel.

p.s. Sunt înmatriculat la primărie. O fi bine?

Un comentariu: