sâmbătă, 2 mai 2009

Ca-n tren! şi totuşi am ieşit din tunel...








Povestea a început de prin toamnă/iarnă(nu mai ţin minte exact)...se hotărâse că va exista o expoziţie pe tema"Portret" în cel mai scurt timp. Termenele au început să curgă: "înainte de vacanţa inter-semestrială" , "ba nu, că n-avem timp să lucrăm...în vacanţă inter-semestrială", "măi, cred că ar fi mai bine după vacanţă...", "hai gata, s-a hotărât: sigur între 1 şi 9 martie", "păi, să vedeţi că nu se mai poate...da' o facem prin aprilie...la începutul lunii".....şi la final, în grabă mare, în lipsă de spaţiu, panouri şi timp, după multe telefoane, mulţi nervi, etc... s-a hotărât şi data cea adevărată...29 aprilie 2009 în sala "Cupolă" a Bibliotecii Judeţene G.T. Kirileanu. Până aici totul bine. Cine a avut timp (şi un interes crescut), s-a dus şi la panotare cu vreo 2 zile înainte. Cine nu(referire la propria-mi persoană), s-a dus în ziua cu pricina şi a rămas "tablou"(sau "fotografie"-după caz) când a observat că din cele vreo 12 fotografii, apărea....surprise: una singură... Morala: Dacă vrei să iasă un lucru bine, asigură-te personal că va fi aşa!

Cred că din fotografiile de mai sus/jos reiese atmosfera plăcută, pe care au sesizat-o ceilalţi (eu sigur nu), căci am plecat, însoţită de 1001 nervi fumigeni....în traducere, scoteam fum pe nas şi pe urechi, exact ca în desene animate!



Acum m-am calmat. Aştept să-i văd pe responsabili şi să-i "ghilotinez"(vorba Cristinei)!


2 comentarii:

  1. Incearca un experiment. Seteaza camera pe "sepia" si trage portrete, cat de aproape poate "duce" subiectul. Convinge prietenii, rudele, vecinii. Si vezi ce iese, o sa-ti placa...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Oana, am fost si eu la panotare si din 10 poze mi`au intrat doar 5 sau 6 ... de ce? pt ca nu era spatiu!!! au ramas foarte multe fotogarfii pe langa! am stat de la 11-12 pana la 5 seara ma dureau degetele! cumpara sfoara, invarte sfoara, cumpara carlige , sterge pozele murdare tare , urcate pe scara ,tine scara , du te colo etc! am fost vreo 6 fete (care au muncit)si vreo 2 pe langa care au frecat menta ! sa sti ca nu am avut expuse mai multe poze pt ca am fost la panotare am hotarat de la inceput ca fiecare sa aiba poza expusa! ghinionul tau ca ai avut una din 12, profa a renuntat la ft ft multe poze pe loc ea le`a ales !! am cautat toti solutii pt spatiu si dupa cum ai vazut si tu le`am prins si pe pereti .. desi nu aveam voi deoarece ba acoperea o priza ba nush ce ba nush ce .a fost un haos total profa era suparata deoarece erau foarte multe poze pe langa si ii era frica ca nu cumva sa ramana vreo unu fara nicio poza expusa...dar de ce nu ai venit la panotare? nu ai fost anuntata? profa a zis la palat... nu a sunat pe nimeni !si cei care au vrut au mers la panotare !

    RăspundețiȘtergere