sâmbătă, 18 aprilie 2009

Un Paşte tipic românesc


E sâmbătă seara şi abia m-am instalat în scaunul din faţa tastaturii. De pe la ora 12 începuse să-mi sune telefonul. Am primit tot felul de sms-uri (probabil copiate de pe primul site găsit la îndemână de fiecare). După numărul lor se vede clar, că oamenii ăştia nu-s ocupaţi. Cred că la ora asta deja îi dor mâinile de la expediatul de mesaje...pe mine mă dor în schimb mâinile de la spălat geamuri, dat cu aspiratorul şi de la învârtit în maioneză. Decât să-mi tot ureze câte un"Paşte fericit" , mai mult din obligaţie decât din inimă, mai bine veneau şi puneau mâna pe laveta de şters praful. Cât de fericită va fi ziua de mâine pentru mine dacă abia o să mă pot ridica din pat de oboseală după o zi ca asta(?). Vă zic eu sigur,că nu prea.

Pe la 11: 30 cred că mă duc la slujba de Înviere(dacă nu adorm până atunci) şi apoi voi veni acasă să ma îndop cu ouă, friptură, salată de boeuf, cozonac şi pască(toate astea la ora 1 noaptea-foarte sănătos, nu?). Şi n-o să dureze mai mult de un sfert de oră şi o să dorm până dimineaţă, când o să mă îndop din nou, normal. Dacă am noroc,o să trec de sărbători fără să vizitez şi spitalul(DOAMNE FEREŞTE!). Mâine parcă văd că mai vin şi musafiri(de preferat să nu vină deloc) deci muncă în plus: pune masa, fă atmosferă(că astfel ţi se duce vestea la tot neamul că nu eşti o gazdă bună), punele sub bot "di tăti"(vorba moldoveanului); şi parcă văd că nici aşa n-o să fie mulţumiţi 100%.
Acum daţi-mi voie să vă urez şi eu la fel ca toti ceilalţi, un banal "Paşte fericit!" şi să-mi continui raidul în agenda telefonului...voi începe şi eu să trimit sms-uri(măcar originale dacă nu din inimă pentru toţi). Observ că şi eu sunt la fel ca ceilalţi, nu?....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu